20 nov. 2013

BTS - På Mossen med Alma

Sitter för tillfället i ett litet mysigt rum i stockholm och samlar krafter efter 3 veckor av praktik hos fotograf Karolina Henke. En vecka återstår samt en fullspäckad helg av fotomässa och plåtning av utställningsbild. Min hjärna känns totalt fullproppad av nya erfarenheter och lärdomar. Har varit med på massa spännande fotograferingar men kan tyvärr inte dela med mig av bilder eller detaljer då det är hemligt fram tills att det färdiga resultatet publiceras.

Så, jag passar istället på att visa lite behind the scenes från en fotografering under hösten tillsammans med supervackra Alma Braun framför kameran. Min kära klasskamrat och fellow norrlänning Olivia lyckades även fånga mig i mina mest graciösa fotograferingsposer.






Bilder av Olivia Markström.

1 kommentar: