29 juli 2013

Nya tag!

Kände att jag behövde en nystart med bloggandet då det avtagit så dramatiskt det senaste året.
Jag börjar äntligen må bättre psykiskt och har så sjukt mycket spännande saker framför mig. Skolan sätter snart igång och det börjar kännas verkligt. Har efter mycket letande fått tag på en lägenhet i Jönköping och både Alva och Oskar kommer flytta med. Håller på och söker praktikplats just nu samtidigt som vi försöker packa ihop vårat hem och är påväg på festival nu i veckan. Bästa Urkult väntar tillsammans med underbart folk! Har köpt på mig engångskameror och funderar ändå på om man behöver ta med en extra systemkamera. Hmm

Så ja, på den vägen är det. Har också som ni kanske märkt bytt från blogg.se till blogspot då jag länge saknat vissa funktioner hos blogg.se. Nu orkade jag inte vänta länge.

Vill också passa på att nämna att jag gått och blivit med smartphone i början av sommaren. Uppgraderade mig från min 8 år gamla mobil. Så naturligtvis kunde jag inte låta bli att skaffa ett instagramkonto.
Följ mig gärna där, ni hittar mig på @nathalieevrung.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar